torsdag 11 juli 2013






Ja, då var vi igång -jag och Thilda! Hon fick välja en hästbok ur bokhyllan och till min förskräckelse valde hon denna! Jag gämde mig igår kväll eftersom jag ansåg att det finns så många bättre och nyare hästböcker i hyllan. Denna är från 80-talet och inköpt på någon loppis för länge sedan. Men man ska aldrig ha några förutfattade meningar! Det är allt jag säger innan vi kommer med våra omdömen!

Idag börjar på även läsa en annan bok - Det medeltida Stockholm, en arkeologisk guidebok av Elisabet Regner. Detta är ett annat stort intresse hos mig. Förutom hästar älskar jag historia och arkeologi! Här kan man läsa om boken och köpa den om man vill: Historiska Media Så nu hoppar jag i säng, en ljuvlig sommarkväll klockan åtta bara för att få lite egen tid med en ny spännande bok!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar